Consell insular de menorca - Serveis generals, treball i innovació
facebookTwitter
LOGO
Menu
LOGO INICI  -  CONTACTAR  -  AVÍS LEGAL  -  RSS  -  ACCÉS ENTITATS  -  Veure tots Veure tots
     


Calendari de cursos



 

“Des del minut 1 del curs vaig començar a aplicar les utilitats de l'e-mail màrqueting”

Entrevista a Judith Morillas, alumna del Pla +TIC Menorca
 

caption
Judith Morillas Vidal Judith Morillas Vidal
Sa Xaranga

Creativitat + Educació + Lleure
Oferim serveis i projectes d'educació en el lleure.
Judith Morillas va assistir a la primera edició del curs 'E-mail màrqueting amb MailChimp'  



Quins coneixements tenies abans del curs?
Tot i que feia un any que m'havia registrat a MailChimp, encara no havia fet cap enviament perquè no "m'atrevia" a dirigir-me als clients des d'un mitjà que no dominava. Coneixia MailChimp i havia fet alguna prova, però necessitava conèixer totes les possibilitats que oferia aquesta eina i, sobretot, tenir clar quins beneficis tindria per la comunicació amb els nostres clients. El meu objectiu principal era millorar la manera com ens comunicàvem amb els nostres clients per transmetre les idees i valors principals de Sa Xaranga.

Què vas aprendre?
Segurament l'aprenentatge més valuós que vaig fer al llarg del curs va ser el d'aplicar la creativitat a l'e-mail màrqueting. És important combinar els diferents elements dels serveis que ofereixes per atreure l'interès dels clients fins i tot abans que obrin l'e-mail, per exemple, a través de l'assumpte.
A més, mitjançant el "repte del ximpanzé" que ens va proposar el professor, vaig poder posar en pràctica els consells que ens anava presentant, de manera que qualsevol dubte que sorgia a mesura que anava aprenent aquesta eina, quedava resolt de forma immediata.

Com ho apliques a la teva empresa?
Des del minut 1 del curs vaig començar a aplicar les utilitats de l'e-mail màrqueting. He aconseguit focalitzar diferents missatges per a diferents clients, pensant sempre en els beneficis que els esteim oferint per tal de despertar l'interès en els nostres serveis.
Possiblement un dels missatges que més va repetir en Joan Sánchez i que intento aplicar diàriament és el de definir els objectius de la campanya d'e-mail abans de començar. I tal com ens recordava el "repte el ximpanzé", amb MailChimp (com amb qualsevol eina TIC) es tracta de practicar, practicar i practicar!

Què destacaries del curs?
Més enllà de perdre la por a utilitzar aquesta eina d'e-mail màrqueting, el que destacaria del curs és la possibilitat de posar en comú amb altres emprenedors situacions habituals que ens trobem en el dia a dia, en aquest cas, sobre l'e-mail màrqueting. A més, crec que el principal valor del curs va ser la vessant pràctica, ja que tot el que en tot moment, anàvem treballant des dels nostres propis comptes de MailChimp.
 


 
Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
 
Consell insular de menorca - Serveis generals, treball i innovació