Consell insular de menorca - Serveis generals, treball i innovació
facebookTwitter
LOGO
Menu
LOGO INICI  -  CONTACTAR  -  AVÍS LEGAL  -  RSS  -  ACCÉS ENTITATS  -  Veure tots Veure tots
     


Calendari de cursos



 

“Ara feim ús periòdic de l’email màrqueting d'una manera més efectiva i també atractiva”

Entrevista a Úrsula Pons Sansaloni, alumna del Pla +TIC Menorca
 

caption
Úrsula Pons Sansaloni
casasenmenorca.com

Agència immobiliària
 
Úrsula Pons va assistir a la primera edició del curs 'E-mail màrqueting amb MailChimp'  



Quins coneixements tenies abans del curs?
Treballo a una agència immobiliària com a responsable de comunicació, pàgina web i xarxes socials. Dins el sector de la comunicació online hi ha infinitats d'eines. El MailChimp és una de tantes i abans de fer el curs la coneixia de manera general. Sabia per a què servia, havia fet algunes proves i tenia intenció de posar-la en marxa. Així que quan em vaig assabentar del curs, vaig pensar que era una bona oportunitat per passar de la pràctica a l'acció, tenir la seguretat de conèixer l’eina de la mà d’un professional, treure’n el màxim partit i poder-la utilitzar de la millor manera a l’empresa.

Què vas aprendre?
Al curs del Pla +TIC dedicat a l’email màrqueting amb MailChimp vaig aprendre a utilitzar l'eina de manera totalment pràctica i conèixer totes les seves funcionalitats a fons. A part, també em van ensenyar a planificar objectius i a adoptar la millor estratègia en funció dels resultats que volia assolir. En el curs hi vam participar professionals de diferents àmbits. Això va ser molt positiu ja que amb els exemples dels altres companys vaig poder comparar, agafar idees, descartar i millorar.

Com ho apliques a la teva empresa?
Ara feim ús periòdic de l’email marketing d'una manera més efectiva i també atractiva, ja que l’eina del MailChimp t’ofereix moltes possibilitats de disseny i composició. És una estratègia més de difusió i promoció dels nostres productes que ens permet mantenir contacte amb els clients i visitants de la nostra pàgina web, fidelitzar-los i, alhora, ens proporciona una font de tràfic qualificada. L’eina del MailChimp també ens permet portar un control d’estadístiques, anàlisi de continguts i monitorització dels resultats. Tot això ens ajuda a millorar la nostra estratègia comunicativa i actuar en funció de la demanda i preferències del nostres clients.

Què destacaries del curs?
El que més em va agradar del curs va ser la metodologia. Va ser molt pràctic i enfocat a cada cas en particular. El professor, Joan Sánchez, va impartir el curs amb molta professionalitat, amb explicacions molt amenes i una atenció personalitzada. Personalment, donar les gràcies al Consell Insular per aquesta bona iniciativa i animar a continuar amb els cursos.
 


 
Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
 
Consell insular de menorca - Serveis generals, treball i innovació