Consell insular de menorca - Ocupació, Projecció Econòmica, Joventut i Esports
Menu
LOGO INICI  -  CONTACTAR  -  AVÍS LEGAL  -  RSS  -  ACCÉS ENTITATS  -  Veure tots Veure tots
     


Calendari de cursos



 

On és la clau de l'èxit?

Per afrontar amb garanties d’èxit l’actual procés de transformació digital, molts experts coincideixen a assenyalar com a claus un grup de cinc competències que els professionals responsables de l'administració i direcció dels negocis haurien d’adquirir i desenvolupar:

1.- Consciència i coneixement digital: pensament crític envers les TIC i capacitat analítica pel desenvolupament professional en l’economia digital.
2.- Gestió i comunicació de la informació: destresa per a cercar, obtenir, avaluar, destriar, organitzar i compartir la informació digital.
3.- Treball i lideratge en xarxa: capacitat per treballar, dirigir i coordinar equips de treball distribuïts en xarxa i entorns digitals.
4.- Visió estratègica: capacitat per incorporar el fenomen digital en l’orientació estratègica dels negocis.
5.- Orientació al client: capacitat per entendre, interactuar i satisfer les necessitats dels clients en contextos digitals.
 

 
Compartir:   Publicar en facebook  Publicar en twitter
 
Consell insular de menorca - Serveis generals, treball i innovació